Julhandeln 2024 närmar sig, och det är dags att planera din marknadsföring. Skapa engagerande innehåll och optimera din webbplats för att öka försäljningen.
En omnichannel-strategi och personlig uppföljning är nycklarna till att skapa långvariga kundrelationer efter Black Week. Företag som fokuserar på utmärkt kundservice kan bygga lojalitet som sträcker sig långt efter kampanjens slut.
Kundbeteenden förändras, och under Black Week 2023 visade det sig att många kunder föredrar att handla kvällstid. Med rätt strategi, kanalval och FOMO-drivna erbjudanden kan du locka fler kunder.
Black Week 2024 erbjuder en enorm möjlighet att öka intäkterna genom riktade kampanjer och effektiv kundtjänst. Lär dig hur du kan använda data från tidigare kampanjer för att maximera din försäljning.
Vi bjuder på kakor! Om du tycker det är ok, klickar du bara på "Acceptera alla". Du kan såklart välja vilken typ av kakor du vill ha genom att klicka på "Inställningar".